Porudžbenicu je moguće napraviti isključivo „online“ putem našeg sajta www.myhealth.rs ili putem naših zvaničnih facebook i instagram stranica.
Isporuka
Poručene proizvode dostavljamo u roku od 2-5 dana kurirskim službama širom Srbije na željenu adresu. Troškovi isporuke spadaju na teret prodavca i cenu proizvoda koju vidite na sajtu je krajnja.
Način plaćanja
Robu je moguće platiti pouzećem , kuriru u gotovini prilikom preuzimanja paketa. Drugi vid načina plaćanja za sada nije podržan.
Pravo na zamenu , reklamaciju i povrat novca
Kupac ostvaruje pravo na zamenu, pogrešno poručenog proizvoda , ukoliko istu prijavi najkasnije 7 dana od momenta preuzimanja.
Proizvod koji se vraća mora biti neotpakovan i ne korišćen. U slučaju zamene kupac snosi troškove poštarine u oba pravca.
Napominjemo da je pre slanja artikla neophodno da nas kontaktirate putem email adrese info@myhealth.rs kako bi smo dogovorili vreme slanja kao i kurirsku službu. Po prijemu pošiljke biće Vam poslat zamenski artikal.
Kupac ostvaruje pravo i na reklamaciju , u slučaju pogrešno poslatog proizvoda, proizvoda sa oštećenjima i sl.
Reklamaciju je moguće ostvariti ukoliko kupac prijavi zahtev za reklamaciju sa opsiom na email adresu info@myhealth.rs u roku od 7 dana od momenta preuzimanja.
Artikal koji se reklamira mora biti neotpakovan i ne korišćen od strane kupca.
U slučaju reklamacije prodavac snosi troškove prijema i slanja novih proizvoda.
Kupac ostvaruje pravo na povrat novca u roku od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda po bilo kom osnovu bez obaveze navođenja razloga za odustanak od kupovine. Potrebno je da se obrati na email adresu info@myhealth.rs sa popunjenom izjavom koju može preuzeti OVDE
Iznos plaćene robe biće umanjem za cenu postarine koja je pala na teret prodavca u momentu kupovine. Troškove postarine povrata proizvoda snosi kupac. Robu je moguće vratiti iskljucivo kao potpuno novu , neotvorenu i u originalnoj ambalazi. Po prijemu pošiljke i kontroli iste , kupcu će biti refundiran iznos za plaćena dobra.